Kıvanç Tatlıtuğ Aşk-ı Memnu resimleri

3 09 2008


İşlemler

Information

49 responses

3 09 2008
ayşe

sevgili kıvanç abi ben senın hayranınım senın için canımı bile verırım. sen çok tatlı ve çokkkk yakışıklısın.dunyada butun herkez sana hasta ben de olmak üzere senın çok buyuk hayranınım.şimdiki dizin inşallah gümüş gibi tutulsun
menekşeyle halil de çok güzel bir diziydi.hayatında başarılar dilerim. hep mutlu ve huzurlu ol. sağlığına dikkat et sen bize lazımsın. sevgilerle kıvanç abime ayşe den…

7 09 2008
kübra

ay na kadar tatlı bu ya ay jnm yerim ben seni ya bitanesin sen yaa şeker çocuk azra kapmış fıstık gibi çocuğu ohh maşşallh:)

10 09 2008
kıvançm

çook şeker birisi

11 09 2008
qiSeMm

ayy choq DadLu yhaa

13 09 2008
serpil

kıvanç seni çok seviyorumm en büyük hayranın benim çok yakışıklı çok tatlı çok içten bir insansın bütün dizilerini dört gözle izliyorum sen çok iyi bir oyuncusun herçekten rolünün hakkını veriyosun kendine çokkk ii bak sen bize lazımsın msn m bile senin adınla yani anla işte neyse tekrar söylüyorum kendine iii bak seni seviyorum ve seviyoruzzzz cnm benim bu arada gözlerinin hastasıyım

13 09 2008
serpil

azra akınla hiçççç yakışmıyosunuz o kadından nefret ediyorum sana yakın olan herkesten nefret ediyorum ailen hariç tabi sen daha güzel lerine laiksin serpil_kivanc_mavi@hotmail.com

13 09 2008
serpil

aşkımmmmmmmm

14 09 2008
AsLı..!

yha bn bu adama bayılıorum yha bnde azra akını hiç sevmiorum hiç yakışmıosunuz sen çooooooooooooooooooooooook yakışıklısın azra iğğğreeeennç bnle daha çhok yakışırdın kıvanç..! SENİ SEVİYORUZ..! SENİ SEVİYORUM…

15 09 2008
sercan

béncE çoK yakı$ıklı süper biri qözlérine hayranımm SENİ ÇOqq sefoOmm ::::

15 09 2008
fatoş

ya sen niye bukadar tatlısın ya seni izlerken tv başında yemek istiyorum seni çok seviyorum seni ya dünyada hiç kimse benim seni sevdiğim kadar sevemez ben sana ölürüm kıvanç seni çooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

15 09 2008
fatoş

ah ya yer yüzünde hiç kimse senin kadar yakışıklı ve tatlı olamaz sen dünyada teksin kimse seninle yarışmasın sen çok yakışıklı, çok karizmatik,çok tatlı,çok,çok,çoksempatiksin seni sevmeyen ölsün yok yada kimse seni sevmesin ben sevim yeter seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookseviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum

15 09 2008
f*a*t*o*ş

S*E*V*İ*Y*O*R*U*M
seni çok seviyorum *K* seni çok seviyorum
seni çok seviyorum *I* seni çok seviyorum
seni çok seviyorum *V* seni çok seviyorum
seni çok seviyorum *A* seni çok seviyorum
seni çok seviyorum *N* seni çok seviyorum
seni çok seviyorum *Ç* seni çok seviyorum
S*E*V*İ*Y*O*R*U*M

17 09 2008
burçin

ya fazla söze gerek yok onun adı: KIVANÇ TATLITUĞ

17 09 2008
zelal

beren saat sana hayranım kıvanç bey çok yakışıklısın seni çok seviyorum

18 09 2008
EDA

çokk tatlıı yaaaaaaaa
TEK KELİMEYLE

18 09 2008
didem

allah sahıbıne bagıslasın bu arda herkese slm ben olmucak duaya amın demıorm arkdaslar oo yusden sadce cokk yakısıklı sempatıkkkk:D:D:D

18 09 2008
ada

of ya hastayım sana bide benm burcumsun ya senle tanışmadan ölmek istemiorum işalla görürüm bi gün seni

19 09 2008
pınar
24 09 2008
levent

kız siz beni görmediniz galiba kıvanc kimmiş benim yanımda alem bana hasta siz ona.yol yakınken bana dönün.yakısıklı görün biraz gözlerinizin pası silinsin:D

25 09 2008
esra

ben hazal kayayı cok ama cok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…………….

25 09 2008
Gonca

şimartmayın şunu be daha yakışıklıları var bundannnnn

26 09 2008
elif

burçin süpersin dediğin gibi kısaca kıvanç tatlıtuğ.hem niye bu kadar abartıyosunuz ki ölürüm biterimmmm.yaaa allah aşkına güldürmeyin beni:):)böyle bi zeka olurmu hayatım boyunca herkesi severim ama sizin yaptığınız çolk salakça kıvançta kimmiş bak levente ve onun gibi düşünenn binlerse insan var kıvanç sadece karızmatik yakışıklı bulmuyorum erkek dediğinnn bakınca gözlerine bişe görmen gerek kıvanç=odun heeeeeheeeee:))

27 09 2008
leylaa

beylül aşkım bnim için gel baari izmire

27 09 2008
leylaa

yha hazal kaya bnim kankim haberiniss yok mu beaaa puff o kız için abim öldü

27 09 2008
gizem

kıvanç aşkım benim çok tatlısın azra akınla hiç yakışmıyosunuz yanına yakışacak birini bul

27 09 2008
gizem

aşkımmmmm seni çoookkk SEVİYORUMMMMMMMMM:))

28 09 2008
melek

kıvanç tatlıtug seni çok beyeniyorum ama bu dizi sana göre degil karakterine uymamış nese başarılar dilerim sana

28 09 2008
özge

seni çok ama çok sewiyorum yha aşkım benim yha o filmde sen nihale nie öle yaptın yha kız çok güzel sende çok tatlısın we çok yakışıyosunuz gerçek hayattada çıkın yha nolur o bihterde kendini bişey sanmasın he alla alla güzel kız ama olsun nihal daha güzel:))))))))))

29 09 2008
dilan

kıvanç abi şu an yanımda olman için dünyaları verirdim kim bilir akrabaların ne kadar mutludur gözelerini gördükçe alıma deniz geliyor çok yakışıklısın bence sen azra akına yakışmşyorsun o çok çirkin ayrıca aşkı memnuda ve menekşe ile halil gümüşte çok güzel oynadın keşke rol arkadaşın ben olsaydım kıvanç abim aşkı memnudaki tarzın çok süper böyle kalsın hadi by seni çok öptüm

26 10 2008
bursalı

kıvancım doğum günün kutlu olsun bebişim nice mutlu yıllara iiki warsın…:)

7 11 2008
ceren

bende oyunculuğunu çok beğeniyorm. role yakışmşsn. iiide oynuosn. konuşmaların. özellikle nihalle dialogların çok tatlı. ikinizin kareleri süper. ama gerçekten kaliteli bi dizi. ben zaten ay yapımın bütün dizilerine aboneyim. başta dudaktan kalbe yaprak dökümü ve bu dizi. ayrıca toygr ışıklının müzikleri muhteşem…sana hayatında başarılar dileri. tabe okursan

12 11 2008
kıvançqoliq

tek kelimeyle AŞIKKKIMM

24 11 2008
zuhal

seni gercekten cok seviyorum nedeni cok iyi biri olman gercekten öyle ilk defa buna inanıyorum

2 12 2008
defne

anammm bu kızlar deliiiii

16 12 2008
bejda

cook tatlisin,sevgilin cok sansli biri……..

16 12 2008
bejdaaa

sen cok iyi birisin bence………

19 12 2008
İPEK

seni çok beğeniyorum çok yakışıklısın birde eski sevgilime çok benziyosun aşkı memnudaki karakterini çok beyeniyorum

19 12 2008
gözde karataş

merhaba arkadaşlar ben GÖZDE BEREN SAATİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

20 12 2008
umutcan

kıvanç tatlıtuğ cok güzel gözlerin warrr senin haaa benimde gözlerim mas mavi be nede ol sa adı KIVANÇ ****TATLITUĞ ASKI-MAMNU DİZİSİNDE COK GÜZEL ROL YAPIYON HAAAAAA AAŞŞŞŞKIIIM BNM…

28 01 2009
@$£€€

sni sewmekten bni kimse wazgeçiremedi seni 5 senedir sewiyorum.
kader bizi bir gün buluşturur merak etme
ısmarladım sni kendime
veda etme bana sakın
niye bnm olmıyorsun diyemm
çünkü ndni çook açık:(

28 01 2009
@$£€€

sni sewmekten bni kimse wazgeçiremedi seni 5 senedir sewiyorum.
Kader bizi bir gün buluşturur merak etme
Ismarladım sni kendime
Veda etme bana sakın
Niye bnm olmıyorsun diyemm
Çünkü ndni çook açık

2 02 2009
bihter

bayılıyoorum behlüle ya çok yakışklı

13 02 2009
ışıl

yaaa yaışıklı desem az süper desem az sizi nsl dile getireceğimi bilmiyorum……..

13 02 2009
dilay tatlıtuğ

aşkitommm birtanem her bişeyim inş.istanbul da fen lisesi kazanırım we seni görürüm aşkımmmmmmm sana ölüyorummmmm

18 02 2009
kıvanç_hastası

bence en güzel dizin gümüş aşkı memnuyuda sadece sen varsın diyorum işallah bu yazılanları okursun sen songül öden yani gümüş ile birlikte olsan keşke sana başkasını yakıştıramıyom songülde songül bence meltem cumbul ile birlikte olmakla hata yaptın bide gümüş en sevdiğim dizi gümüşün mehmet ve pis demesi çok hoşuma gidiyo çok güzel diyo bide ben ölmicemki dediği sözüde çok güzel dio

18 02 2009
kıvanç_hastası

sen varsın diye izliyorum dicektim

18 02 2009
kıvanç_hastası

o levente söylüyorum kendisi kıvanç tatlıtuğyu kıskandığı için ben daha yakısıklıyım diyo ama alakaya maydonoz levent sen kıvançın tırnağı bile olamassın

18 02 2009
kıvanç_hastası

kıvanç abicim nazar değmesin millet yakısıklı gözleri harıka diyo masallah desenize bişi olursa yüzüne bile bakmassınız deme

22 02 2009
alisya

yaaaaaaaaaaaaaaaaa ben bayılıyorum oooo diziye çokkkkkkkkkkkkkk amaaaaaaaaaaaaaaaa çok güzel helede nihal ve denizzzzz,bihter byebyebyebyebyebyebyebyebyebyeby

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: